بهترین روش برای مخفی کردن فایل، عکس و برنامه‌­های نصب شده گوشی اندروید

امروز قصد داریم به بهترین روش مخفی کردن عکس، فایل در گوشی اندروید بپردازیم.

اگر بنا به هر دلایلی قصد دارید برخی از برنامه‌­ها و یا عکس‌­های خود را بر روی گوشی اندروید مخفی کنید، تا آخر مقاله با ما همراه باشید. گوشی بخشی از هویت شماست، اگر کسی وارد گوشی شما شود می­‌تواند به راحتی به برنامه‌­ها دسترسی پیدا کند.

امروز قصد داریم به بهترین روش مخفی کردن عکس، فایل در گوشی اندروید بپردازیم.

نحوه مخفی کردن فایل­‌ها در گوشی اندروید

اکثر گوشی‌­های اندروید فاقد ابزارهایی به منظور مخفی کردن فایل هستند به همین خاطر باید نرم‌افزارهای جانبی را امتحان کرد.

یکی از نرم‌افزارهای جانبی File Hide Expert است که با استفاده از آن می­‌توان فایل‌­ها را مخفی کرد. این نرم‌افزار به صورت رایگان است و می‌­توانید آن را از طریق  Play Storeدانلود کنید.

مخفی کردن فایل در گوشی اندروید

زمانی که File Hide Expert را اجرا می‌­کنید، یک اعلان مربوط به خالی بودن فهرست فایل‌های مخفی دریافت خواهید کرد. روی آیکون پوشه واقع در سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید تا فرآیند شروع شود. برنامه بسیار ساده است و مانند یک نرم‌افزار مدیریت فایل معمولی کار می­‌کند. مهم نیست که چه نوع فایلی است همچنین می­‌توانید فایل­‌های مخفی خود را با یک کلیک ساده با استفاده از File Hide Expert بازگردانید.

نحوه مخفی کردن عکس­‌ها در  گوشی اندروید

نرم‌افزار Hide Expert File یک ابزار عالی Android hider است، اما لزوما کاربردی‌ترین روش مخفی کردن عکس‌­ها نیست. برای مخفی کردن عکس‌­ها بهتر است از نرم‌افزار دیگری به نام KeepSafe استفاده کنید.

مخفی کردن عکس در گوشی اندروید

برای دسترسی به عکس‌­های مخفی شده باید از یک پین استفاده کنید. یک گزینه پشتیبان نیز وجود دارد، بنابراین شما می­‌توانید عکس‌های شخصی و دیگر فایل‌­ها را در صورت از دست دادن بازیابی کنید در حال حاضر نرم‌افزار KeepSafe رایگان است.

نحوه مخفی کردن برنامه­‌ها در گوشی اندروید

با استفاده از ابزارهای جانبی می‌­توانید صفحه گوشی خود را مرتب کنید. کاربران گوشی‌­های هوشمند سامسونگ قادر به مخفی کردن برنامه‌­ها در دستگاه­‌های خود هستند بدون اینکه به یک نرم‌افزار جانبی نیاز داشته باشند. در صورتی که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی نمی­‌کند، نرم‌افزار  Nova Launcher را امتحان کنید. با استفاده از آن می‌­توانید با یک روش ساده برنامه‌­های مورد نظر خود را مخفی کنید. .

منبع updato.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.