چطور لکه لوازم آرایش را از روی لباس پاک کنیم؟

ابتدا لکه را پاک کنید سپس لباس را بشویید

از خواب بیدار می‌شوید و با عجله آماده می‌شوید که ناگهان متوجه لکه خط چشم روی آستین لباس یا لکه کرم پودر روی یقه لباستان می‌شوید. چه کار باید کرد که این لکه‌ها سریع پاک شود؟ در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور لکه لوازم آرایش را سریع پاک کنید.

کانسیلر، رژگونه، خط چشم، سایه چشم و ریمل

از بین بردن لکه‌های لوازم آرایش شاید کمی سخت باشد اما می‌توانید ابتدا لکه بر روی لکه بزنید و سپس آن را بشویید (چگونه لکه خط چشم را از روی سطوح مختلف پاک کنیم؟).

روغن صورت

وقتی روغن آرگان روی لباستان می‌ریزد، ابتدا روغن‌های اضافی را از روی لباس بردارید، سپس با یک لکه‌بر آن را بشویید. می‌توانید با استفاده از دستکش‌های پاک‌کننده بدون استفاده از آب، لکه را مالش دهید. در نهایت به شیوه معمول لباس را با آب گرمی که حرارات آن مناسب جنس لباس باشد، بشویید.

لاک ناخن

قسمت لکه‌دار شده لباس را روی یک دستمال کاغذی قرار دهید و با استون لکه را پاک کنید. اخطار: استون را روی لباس‌هایی که پارچه آن از جنس استات یا تری‌استات هستند، نزنید (برچسب روی لباس را چک کنید، این لباس‌ها الیاف مصنوعی یا ابریشم هستند) زیرا استون الیاف آن را از بین می‌برد. لباس را آب بکشید و دوباره این مراحل را تکرار کنید تا هیچ لکه لاک به دستمال کاغذی منتقل نشود. در نهایت لکه‌بر بزنید و لباس را به روش معمول بشویید (راهکار پاک کردن لکه لاک ناخن از سطوح مختلف).

رژ لب یا برق لب

با استفاده از نوار باریکی اضافه لک را از روی پارچه بردارید، یک لکه‌بر بزنید و سپس آن را بشویید. اگر لکه هنوز باقی بود، این فرآیند را تکرار کنید یا یک مایع شستشوی خشک لباس را به یک اسفنج زده و لکه را با آن پاک کنید، سپس لباس را بشویید. حتما مطمئن شوید اضافه رژ لب یا خط لب از روی لباس برداشته شده، سپس لباس را بشویید. زیرا اگر لکه به لباس نفوذ کند، زشت و نامطبوع خواهد شد (بهترین روش برای پاک کردن لکه رژ لب از روی لباس).

منبع housebeautiful.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.