اشتباهات رایج در استفاده از موچین هنگام تمیز کردن ابرو

برای داشتن ابرو زیبا از اشتباهات زیر خودداری کنید

برخی ممکن است ترجیح دهند برای تمیز کردن ابروی خود از بند استفاده کنند. اما برخی نیز از موچین استفاده می‌کنند. اما استفاده از موچین بایدها و نبایدهایی دارد. چه بسا ممکن است استفاده اشتباه از موچین موجب خراب شدن مدل ابروی شما شود. در ادامه به این اشتباهات رایج اشاره می‌کنیم. برای داشتن ابرو زیبا از اشتباهات زیر خودداری کنید.

کندن زیاد ابروها

هنگام تمیز کردن ابروها باید بدانید فاصله میان دو ابرو نباید زیاد باشد. تاج یا ابتدای ابرو باید در امتداد زاویه بینی باشد.

قوس زیاد ابرو

اگر با مدل‌های مد روز ابروی دخترانه آشنایی داشته باشید می‌دانید که مدل‌های جدید ابرو بیشتر صاف هستند. بنابراین سعی کنید قوس زیاد به ابروها ندهید.

استفاده از موچین‌های قدیمی

استفاده از موچین قدیمی موجب انتقال باکتری به پوست می‌شود. استفاده از موچین‌های قدیمی ناحیه اطراف ابروها را قرمز و ملتهب می‌کند. به همین خاطر هر ۶ ماه یکبار موچین خود را عوض کنید.

بی توجهی به بالای ابروها

علاوه بر اینکه موهای زیر ابرو را تمیز می‌کنید، نباید از موهای نازک بالای ابروها غافل شوید. تمیز کردن بالای ابرو شکل تمیزتری به ابروها می‌دهد و خط ابرو را نمایان می‌کند. همچنین آرایش صورت زیباتر خواهد شد.

عدم تسکین درد و التهاب

استفاده از موچین ممکن است موجب قرمزی و درد شود. برای از بین بردن این درد و التهاب پس از برداشتن ابروها حتما به اطراف ابرو کرم وازلین بزنید. وازلین نه تنها پوست را آرام می‌کند بلکه به ضعیف شدن موی اطراف ابرو نیز کمک می‌کند.

منبع bebeautiful.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.