ترفند گرم کردن پیتزا در مایکروویو

اگر می‌خواهید پیتزا را سریع گرم کنید، پیشنهاد می‌کنیم از مایکروویو استفاده کنید

خیلی‌ها عاشق پیتزای سرد هستند. خوردن پیتزایی که از شب پیش مانده و سرد شده برایشان بسیار لذتبخش است. اما ممکن است دوست داشته باشید پیتزا را گرم میل کنید. راه‌های زیادی برای گرم کردن پیتزای سرد با پنیر ماسیده شده روی آن وجود دارد. می‌توانید پیتزا را داخل فر قرار دهید و گرم کنید. می‌توانید آن را داخل تابه بگذارید که در این صورت زیر آن ترد می‌شود و پنیر آب می‌شود و کمی هم پیتزا آب می‌اندازد.

هر دوی این روش‌ها می‌تواند خوب باشد اما شما بدون هیچ تلاشی نیز می‌توانید به راحتی پیتزا را گرم کنید. به خصوص اگر دانشجو باشید و نخواهید از فر یا اجاق استفاده کنید.

اگر می‌خواهید پیتزا را سریع گرم کنید، پیشنهاد می‌کنیم از مایکروویو استفاده کنید. مایکرویو وسیله‌ای است که با آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن غذای خود را گرم کنید اما در مورد پیتزا باید کمی احتیاط کنید. پیتزایی که زیاد مانده باشد حالت خیس و لاستیکی پیدا می‌کند و دیگر شکل جذاب اولیه خود را ندارد.

برای بهتر گرم شدن پیتزا، یک لیوان آب همراه با پیتزا داخل مایکروویو قرار دهید. یک لیوان پر آب را کنار پیتزا در داخل ظرف مایکرویو بگذارید و ۳۰ ثانیه مایکرویو را روشن کنید تا پیتزا گرم شود. حال پیتزای گرم و خوشمزه شما آماده است.

منبع thedailymeal.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.