فیلم آموزش سس آلفردو

برای پاستای خود سس آلفردو درست کنید

همین که یاد می‌گیرید یک پاستای خوشمزه بپزید، حتما نیاز پیدا می‌کنید که یک سس خوشمزه هم برای روی آن یاد گرفته و تهیه کنید. سس آلفردو یکی از انواع سس است که باید همه کسانی که آشپزی می‌کنند و به آشپزی علاقه دارند، بلد باشند. این سس در عین حال که بسیار لذیذ و خوشمزه است در عرض چند دقیقه آماده می‌شود و تنها به چند ماده ساده و در دسترس نیاز دارد که حتما در یخچال خانه شما یافت می‌شود.

شما نیاز به یک قالب کره دارید که در تابه ذوب شده باشد، یک فنجان خامه چرب، ۶ اونس پنیر پارمزان رنده شده (می‌توانید کار خود را راحت کرده و این پنیرها را به صورت رنده شده و آماده خریداری کنید)، یک هشتم قاشق چایخوری جوز تازه (ادویه‌های تازه عطر بهتری به غذا می‌دهند). در نهایت مقداری نیز نمک و فلفل به منظور طعم‌دار کردن.

یک ترفند برای اینکه سس آلفردو کاملا حالت خامه‌ای پیدا کند این است که حرارت اجاق گاز مناسب باشد. پیشنهاد می‌کنیم حرارت متوسط باشد، اما مطمئن شوید کره خوب ذوب می‌شود و نمی‌سوزد. کره پایه سس است و اگر بسوزد، طعم ناخوشایند و شکل بدی به سس آلفردو می‌دهد.

ترفند دیگر این است که مدام به هم زدن ادامه دهید تا مواد به تابه نچسبند. به کمک فیلم آموزشی و ترفندهایی که گفته شد، سس آلفردوی خود را تهیه کنید و با پاستای خوشمزه میل کنید و از طعم آن لذت ببرید.

منبع southernliving.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.